Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Fruity Lemon Heart

Khamis, 14 Januari 2010

TEMAN.....



Semakin aku mengenalimu..
semakin aku faham akan diriku
kau menghulurkan tgn di saat aku amat memerlukannya
kau membantu aku bangkit kembali
di saat aku jatuh..di saat aku kehilangan arah
Sesungguhnya kaulah makhluk tuhan yang mulia sifatnya
aku mendambakan kasihmu hingga akhir hayatku
kasih kita tersulam indah di lakaran hidupku

Sahabat..
sesungguhnya diri mu ibarat mutiara yang tersimpan indah di dasar lautan
hanya menunjukkan keindahannya pada mereka yang sanggup
bersusah payah untukmu
dan aku bersyukur kerana aku berpeluang melihat keindahanmu..
Sentiasalah bersamaku teman....

p/s: Ini hasil nukilan sahabatku yg ingin di kenali nomie@mira.
Terima kasih kerana mengizinkan post di blog ini....=)
Syukran kathir ala kulli hal...

0 ulasan:

Catat Ulasan