Subscribe:

Ads 468x60px

Fruity Lemon Heart

Ahad, 8 Mei 2011

my favourite song~~~~




Aku suka sangat lagu ni sebab liriknya sangat bermakna...
Mase pertama kali dengar,aku menangis,,haha,,,terus teringat kat AYAH n MAK..
Terima kasih ayah,,=)Terima kasih mak,,=)jage sy sampai besar n nnti serahkan sy pd org yang layak n soleh ye..^_^
Part yang paling aku suka..."Jadikanlah dia wanita syurga" amiin ya RABB.
Siape2 yang berkenaan,pimpinlah saya utk ke syurga bersama-sama..^_^
Untuk aku menjadi bidadarimu di syurga nanti..amin.

ya Rasulullah...



Ya Rasulullah...aku rindu padamu..
Teringat pada seorang sahabat yang pernah menceritakan kisahnya semasa menjalankan ibadah umrah.Pada masa itu dia berniat tidak mahu memperbaharui wudhu'nya yg dijaga daripada waktu solat sebelumnya.Kemudian uminya menegurnya.."Rasulullah sudah dekat pun,masih x nak ikut sunnahnya,apalagi bila dah jauh nanti.Cube bayangkan Rasulullah ade bersama kita,mesti Rasulullah sedih sangat tengok keadaan ummatnye sekarang.."'..Aku yang mendengar kisah itu turut terjentik imannya dan terkedu...banyak sangat kekurangan diri ini,terlalu banyak sunnah Rasulullah yang ditinggalkan.Sedarlah wahai diri dan pembaca,marilah sama2 kita mempraktikkan sunnah Rasulullah dalam kehidupan seharian kita..InsyaALLAH....

p/S:Kpd sahabat sy itu..syukran kathir krn cerita pd sy..^_^ mgkin ade ter'lain' sikit sbb x ingat sebiji-sebiji..hehe.